FANDOM

Tunnel Snake Mafia:

Tunnel Snake'ler, tahmin edebildiğiniz gibi -evet fallout'tan çaldım- 50'lerde yaşıyorlarmış gibi yaşayan. Saç tipleri Elvis'i andıran ve deri mont giyen tiplerdir. Manhattan'da her yerde rastlamanız mümkündür. Merkezleri Financial District'te bir oteldedir. Daha temiz ve yavaş çalışırlar. Favori silahları tabanca ve bıçaklardır. Yöneticileri çok kafadır. Jaz müzikte dans eder falan.

Rongyu:

196801.jpg

Çinlilerden oluşan ve genelde Çin mahallesinde takılan, kıyafetleri kuralsız -her türlü giyineni var- ve en baş belasıçetedir. İşleri güçleri insanları öldürmek ve ondan bundan haraç kesmektir. Bir şeyi istedikleri zaman alırlar ve eğer alamazlarsa almak istedikleri şeyi kimse alamaz. Hafif makinalı ve kılıç/satır kullanmayı severler. Ana merkezleri bir noodle restorantıdır. Yöneticileri şiman ve pis bir adamdır. Düşmanlarını yok etmek için elinden geleni yapmaya çalışır.

Lrg Chip.gif

The Chip'hood:

Modern çağın teröristleri denebilir. Genelde silah yerine taşınabilen bilgisayarlar kullanarak, sağı solu hackler ve araçları kendi amaçları doğrultusunda kullanır. Rongyu ve TSM'nin aksine küresel bir örgüttür ve asıl amaçları, yönetimi ele geçirmektir. Şirket'e yapılan bir çok saldırıları olmuştur; ama ne yazık ki başarılı olana rastlanmamıştır. Rastlamak değil; ama anlamak çok zordur çünkü özel bir kıyafetleri yoktur, halk gibi giyinirler. Bilinen bir merkezleri de yoktur. Yaptıkları en büyük saldırı, Fransa'daki Şirket'in araştırma merkezlerinden birine yaklaşık 150 kişi ile yapılan saldırıydı.

Asg.jpg

Synthetic Generation:

Fark edilmeleri çok kolaydır. Sadece belirli saldırılarda görünürler. Onun dışında dışarıda gezmezler. Üsleri bilinmez. The Chip'hood'un en büyük rakibidir ve aralarında büyük bir çekişme vardır. Onlarda küresel bir örgüttür. Renkleri simsiyah ama etrafındaki bazı ışıklandırmaları yeşil olan Nano Suitler giyerler. Haklarında bilinen şey azdır ve Moskova'da yaptıkları saldırıda Şirket'i epey bir zorlamışlardır. Ne yazık ki başarılı olamamışlardır.

Also on FANDOM

Random Wiki